همکاریهای موثر بانک مسکن در تامین مسکن برای اقشار روستایی قابل تقدیر است

تاریخ ارسال : 1403/02/20

همکاریهای موثر بانک مسکن در تامین مسکن برای اقشار روستایی قابل تقدیر است

همکاریهای موثر بانک مسکن در تامین مسکن برای اقشار روستایی قابل تقدیر است

 

 

مهندس سروری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی به همراه معاون بازسازی ومدیرگروه نهصت ملی مسکن خود با حضور در دفتر کار مدیر شعب بانک مسکن استان، از زحمات و همکاریهای موثر بانک مسکن در تامین مسکن برای اقشار روستایی استان، تشکر و قدردانی کرد. در این جلسه راهکارهای عملی برای تسریع پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر صدهزارنفر استان بررسی شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 آقای جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان ، طی سخنانی با انتقاد از عدم پرداخت تسهیلات گیرندگان زلزله، بر لزوم تاکید پرداخت اقساط معوقه روستائیان توسط مسئولین بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروز بانک مسکن با کمبود نیروی انسانی مواجه بوده و در صورت تامین نیرو از طرف بنیاد مسکن خدمات تسهیلات دهی بانک بهبود خواهد یافت.

 مهندس رادبه معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز طی سخنانی سهمیه اصلی و متمم تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی را برای سال جاری 3200 فقره اعلام کرد و گفت: 2157 فقره سهمیه اصلی، با مبلغی بالغ بر 7549500 میلیون ریال (برای هر واحد 3500 میلیون ریال) و 1043 فقره سهمیه متمم، با مبلغی بالغ بر 3650500 میلیون ریال می باشد. وی معرفی شدگان به بانک را از سهمیه اصلی 1119 نفر اعلام کرد که از این تعداد تاکنون 109 نفر موفق به عقد قرارداد با بانک شدند و معرفی شدگان به بانک را از سهمیه متمم1040 نفر اعلام کرد که از این تعداد 683 نفر موفق به عقد قرارداد با بانک شدند.

 

موضوع خبر :
  • همکاریهای
  • موثر
  • بانک
  • مسکن
  • تامین
  • مسکن
  • برای
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد همکاریهای موثر بانک مسکن در تامین مسکن برای اقشار روستایی قابل تقدیر است چیست؟

سوال: