دیدارهای مردمی برقراری ارتباط وتعامل دوسویه میان مردم و مسئولان را فراهم می نماید

تاریخ ارسال : 1403/01/21

دیدارهای مردمی برقراری ارتباط وتعامل دوسویه میان مردم و مسئولان را فراهم می نماید

دیدارهای مردمی برقراری ارتباط وتعامل دوسویه میان مردم و مسئولان را فراهم می نماید

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی،مدیرکل بنیاد مسکن استان دراولین روز دهه حساب 100 امام (ره) وسالروز تاسیس نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی دیدار مردمی با جمعی از ارباب رجوع ها گفت: هدف از دیدارهای مردمی برقراری ارتباط  و تعامل دوسویه میان مردم و مسئولان است وتکریم ارباب رجوع اولویت کار ما مسئولان است و مردم باید نمود آن را در دیدارهای مردمی ببینند.

مهندس حجت اله سروری افزود: دیدارهای مردمی دریچه روشنی را به روی مسئولان باز می کند تا در کنار برنامه ریزی های کلان خود در حوزه های مختلف عمرانی شهری وروستایی و... به صورت چهره به چهره با مردم در ارتباط باشند و مشکلات را مستقیم از زبان مردم بشنوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دیدارهای مردمی فرصتی مناسب برای فرهنگسازی در میان مسئولان و آحاد مختلف مردم است، خاطر نشان کرد: هرچند که هدف از دیدارهای مردمی فراهم کردن بستری مناسب برای ورود میدانی مسئولان به حوزه های مختلف برنامه ریزی است اما نباید از نظر دور داشت که در گام بعدی باید فرهنگ سازی لازم در میان مردم صورت گیرد تا بتوان از این فرصت ها به نحوی مطلوب تر بهره جست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآورشد: با توجه به اینکه تمامی سازمانها و دستگاه های مختلف دولتی در راستای تکریم ارباب رجوع یک روز در هفته را به دیدارهای مردمی اختصاص می دهند، باید از این دیدارها به نحو مطلوبتری استفاده کرد.

وی گفت: پیگیری و رفع معضلات و مشکلات مردم تا حدی که قانون اختیار می دهد و بر آن تاکید دارد وظیفه و تکلیف هر مدیری است که درحد توان مساعدت نماید والبته اهمیت و ضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی با مراجعه کنندگان جهت رسیدگی به مشکلات آنها دراولویت کاری ما است.

مهندس سروری درپایان تاکید کرد: تمامی مدیران و مسئولان بنیاد مسکن استان وشهرستان ها در حوزه‌های مختلف این نهاد در همه روزهای هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوعان جهت حل مشکلات آنان باز است اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات وبرنامه ریزی های قبلی جلسه ملاقات مردمی هرسه شنبه ها برگزار می‌شود تا فرصتی برای دیدار چهره به چهره با شهروندان وبویژه روستائیان ومخاطبان بنیاد فراهم گردد.

 

 

 

موضوع خبر :
  • دیدارهای
  • مردمی برقراری
  • ارتباط
  • وتعامل
  • دوسویه
  • میان
  • مردم
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدارهای مردمی برقراری ارتباط وتعامل دوسویه میان مردم و مسئولان را فراهم می نماید چیست؟

سوال: